jueves, 2 de mayo de 2013

Programazioa



PROGRAMAZIOA

- EDUKIAK
- Kontzeptuak
- Adimen anitzak: logiko-matematikoa, interpertsonala, intrapertsonala, musikala, naturala, kinestesikoa, linguistikoa, espaziala.
- Matematikaren alorreko konpetentziak
- Jarduerak  ebazteko estrategiak: grafikoak, tanteoz…

- Prozedura
- Problema ezberdinen ebazpena
- Material ezberdinen manipulazioa

- Jarrerak
- Proposatutako ariketetan jarrera positiboa.
- Taldekideen arteko errespetua.

- HELBURUAK
- Talde lanean haritzen ikastea, ikaskideak errespetatuz.
- Matematikak dibertigarriak izan daitezkeela sinestarazi.
- Jostailuak erabiliz, matematikako termino eta eragiketak barneratzea.
- Modu praktiko eta dinamiko baten bidez, adimen anitzak lantzea.
- Zenbakiekin batuketak, kenketak, biderketak eta zatiketak egitea, problemak ebazteko.
- Matematikaz gain, hizkuntzak lantzea.

- EBALUAZIOA
- Taldean lan egiteko gai da eta taldekideen ideiak errespetatzen ditu.
- Jardueren  aurrean estrategia egokia erabiltzeko gai da.
- Norbere buruaren gaitasunen bidez zirkuko ekintzak burutzeko gai da
- Espazioan kokapenerako kontzientzia dauka.

Ebaluaketaren bidez haurrek gure hasierako helburua lortu duten jakiteko baliagarria da. Ebaluazioa alde batera utzi ezin daiteken atala da eta horregatik beharrezkoa den garrantzia eman behar zaio. Ebaluazioaren helburu nagusia, ikaslearen garapena ikustea da eta ez ikasle bakoitzari kalifikazio edo zenbaki bat jartzea. Ebaluaketak haurraren garapena ikusteko aukera ematen digu.


No hay comentarios:

Publicar un comentario